לאחר קניית היאכטה בפברואר רצינו לצאת מיד להפלגה על מנת ללמוד את היאכטה וכישוריה, להבין מה היא יכולה לבצע ואיך היא יושבת על המים במצבים שונים, עוד לפני העלינו את היאכטה למבדוק, בדקנו את כל מערכות היאכטה וצבענו תחתית, בזמן הזה התארגן צוות שהתחבר מידית, במרץ 2007 יצאנו שבעה אנשי צוות לכיוון תורכיה במסגרת הראלי עם יאכטות מכל העולם.
הצוות בדרך כלל כולל אנשים שאין ברשותם יאכטה או שאין להם רישיון על מנת לבצע השכרת יאכטה, לכן הצוות שהתגבש כלל את סטיב, שלמה, גרגורי, מאיר, ניצן, דוד ואנוכי מוטי, את ערב הפסח עשינו בבית למרות שכשלושים יאכטות החליטו לצאת ארבעה ימים לפני ולעשות את סדר פסח בתורכיה.
אם כך למחרת ליל הסדר התקבצנו במרינה על מנת לבצע יציאה מן הארץ, משטרת הגבולות הגיעה ליאכטות, החתמנו דרכונים וקדימה לדרך, יצאנו שבע יאכטות ביחד ישירות למרמריס שבתורכיה רק בשביל להגיע בזמן לטיול גיפים שתוכנן לנו בעוד שלושה ימים, הכיוון היה צפון מערב מה שאומר ששטנו רוב הדרך בקדמיות, כאשר האי קפריסין היה מזרחית לנו מהלך של שעתיים הפלגה הוחלט לעצור למנוחה קצרה בפני שחלק מהצוות חסרי הניסיון הרגישו בחילות וחשו ברע, לקראת חצות נכנסנו למרינה בקפריסין תדלוק, ארוחה ותנומה קצרה, עם אור ראשון יצאנו שוב לדרך, אני כקפטן ניסיתי להתחשב באנשי הצוות חסרי הניסיון ולחצות את הים לכיוון תורכיה בנקודה הקצרה ביותר, להגיע למרינה פיניקה ואז לאורך החוף התורכי לעלות צפון מערב לכיוון מרמריס, למרות שידענו שבדרך נפגוש רוחות חזקום וגלים בפנים.
כבר בשעות אחרי הצהריים החלו רוחות עזות לנשב, עד 35 קשרים, כמובן צמצמנו מפרשים, גלים של שישה ושבעה מטרים מכים בנו עשרים מעלות ירוק לחרטום, העלייה והירידה מן הגלים הייתה עזה מה שגרם להבין שלא נוכל להמשיך כך לאורך זמן, לכן לאחר חישוב קל כאשר הבנתי שאם נשנה קורס לכיוון מרמריס כמתוכנן מראש לקבל את הגלים מאחור ב 160 מעלות ירוק, עם הירידה מהגל הבא ביצעתי סיבוב וכך דהרנו על הגלים כל הלילה
במרמריס התקבלנו כמלכים, בילינו עם שאר היאכטונרים של הראלי ואת השבועיים הבאים העברנו ביום בשייט לאורך החוף התורכי עם עצירות לילה בקפי קריק, פטייה, קלקן, קקובה עד מרינה פיניקה ששם התקבלו כל היאכטות של הראלי בכבוד גדול והמקומיים ערכו לנו נשף לילי הכולל בר.בי.קיו. באותה הזדמנות הפתענו את מירי (חברה ותיקה) במסיבת יום הולדת.
רוב חברי המשט יצאו לטיול של יומיים, אני נותרתי ביאכטה כדי לקבל את עמוס שהיה צריך להגיע בטיסה, עמוס היה אמור להיות איש צוות בהפלגה חזרה להרצליה פשוט מפני שחברי הצוות הלא מנוסים, אלה שסבלו בדרך לתורכיה החליטו שהם חוזרים לארץ בטיסה, ההפלגה להרצליה הייתה ישירה ללא עצירות, שלושה ימים של ים שקט עם רוחות דביות של כ 18 קשרים, לא משהו מיוחד שייט מפרשים רגוע.
היאכטה של מוטי - שרותי שייט ונופש השכרת יאכטה - יאכטה להשכרה לכל מטרה יעוץ הזמנות וברורים : 054-47-87-100 לאתר :https://rentayacht.co.il/